Kadra
KADRA PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ 2024/2025
Dyrektor - Ilona Korzekwa
kwalifikacje zawodowe: psycholog
obszar pracy w poradni:
- diagnoza i terapia dzieci z deficytami i opóźnieniami rozwojowymi w wieku 0-6 r. ż. w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
- diagnoza gotowości szkolnej
- diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych uczniów w wieku przedszkolnym i szkolnym
- orzecznictwo
- pomoc terapeutyczna dla rodzin dzieci niedostosowanych społecznie oraz z problemami wychowawczymi
- terapia grupowa: trening umiejętności społecznych dzieci w wieku 5-8 lat, gotowość szkolna.
Wicedyrektor - Lucyna Dzieniszewska
kwalifikacje zawodowe: pedagog, tyflopedagog, zarządzanie w oświacie, terapia pedagogiczna, przygotowanie do życia w rodzinie
obszar pracy w poradni:
orzecznictwo
- interwencje kryzysowe
- szkoleniowe rady pedagogiczne
- diagnoza trudności w uczeniu się
- konsultacje dla rodziców i nauczycieli
- nadzór i opieka nad praktykami studenckimi.
PSYCHOLODZY:
Agnieszka Fąfara pracuje jako psycholog
dodatkowe kwalifikacje: studia podyplomowe na kierunku „Kryzys i interwencje kryzysowe”; kurs fundacji ICISF „Interwencja kryzysowa w kontakcie indywidualnym i grupowym według modelu ICISF”.
obszar pracy w poradni:
- diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych, których doświadczają uczniowie na etapie edukacji wczesnoszkolnej i szkolnej
- orzecznictwo
- poradnictwo psychologiczne i spotkania psychoedukacyjne dla uczniów i ich rodziców
- konsultacje dla rodziców.
Beata Kozak- Gąska pracuje jako psycholog
dodatkowe kwalifikacje: przygotowanie pedagogiczne dla psychologów; studia podyplomowe z obszaru pomocy psychologicznej i interwencji kryzysowej.
obszar pracy w poradni:
- diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych wieku przedszkolnego i wczesnoszkolnego
- diagnoza gotowości szkolnej
- terapia psychologiczna
- orzecznictwo
- psychoedukacja oraz pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- pomoc psychologiczna w zakresie: zaburzeń lękowych, trudności z nauką, trudności w kontaktach społecznych, trudności z regulacją emocji, trudności w radzeniu sobie ze stresem
- konsultacje oraz psychoedukacja dla rodziców uczniów.
Agnieszka Masternak pracuje jako psycholog
obszar pracy w poradni:
- diagnoza i terapia dzieci z deficytami i opóźnieniami rozwojowymi w wieku 3-6 r. ż. w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
- diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych uczniów w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
- diagnoza gotowości szkolnej
- prowadzenie zajęć profilaktyki alkoholowej w szkołach podstawowych i gimnazjalnych
- psychoedukacja i porady dla rodziców
Patrycja Rędzia pracuje jako psycholog
obszar pracy w poradni:
- diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych wieku szkolnego
- orzecznictwo
- psychoedukacja oraz pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- konsultacje oraz psychoedukacja dla rodziców uczniów.
Dominika Rusnak- Kasperek pracuje jako psycholog
dodatkowe kwalifikacje: przygotowanie pedagogiczne dla psychologów; studia podyplomowe z zakresu seksuologii, studium podyplomowe Terapii Poznawczo- Behawioralnej dzieci i młodzieży
obszar pracy w poradni:
- diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych dzieci i młodzieży
- diagnoza gotowości szkolnej
- psychoedukacja oraz pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży
- orzecznictwo
- konsultacje i psychoedukacja dla rodziców
- pomoc psychologiczna w zakresie: zaburzeń lękowych, trudności z nauką, trudności w kontaktach społecznych, trudności z regulacją emocji, trudności w radzeniu sobie ze stresem
- konsultacje z zakresu rozwoju seksualnego dzieci i młodzieży.
Renata Szczepanik pracuje jako psycholog
dodatkowe kwalifikacje: pedagog, doradca zawodowy, terapeuta SI, trener Biofeedback
obszar pracy w poradni:
- diagnoza dzieci z opóźnieniami i odchyleniami rozwojowymi w wieku 2-6 r.ż. (profil PEPR)
- diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych wieku wczesnoszkolnego i szkolnego
- diagnoza i terapia indywidualna uczniów z trudnościami w uczeniu się matematyki
- orzecznictwo
- poradnictwo zawodowe dla młodzieży
- przesiewowe badania słuchu i wzroku PBZ (Platformą Badań Zmysłów)
- terapia SI (integrcaji sensorycznej)
- terapia metodą Biofeedback.
Beata Zielińska pracuje jako psycholog
obszar pracy w poradni:
- diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych uczniów
- prowadzenie zajęć grupowych dla młodzieży przejawiającej zaburzenia zachowania, w szczególności trudności adaptacyjne
- realizacja programu profilaktyki alkoholowej w szkołach podstawowych i gimnazjalnych
- psychoedukacja i porady dla rodziców
- terapia rodzinna
- mediacje rodzinne.
PEDAGODZY:
Katarzyna Andziak pracuje jako pedagog i terapeuta EEG Biofeedback I stopnia
dodatkowe kwalifikacje: Licencjonowany Pedagog Specjalny z zakresu Resocjalizacji, Dyplomowany: Tyflopedagog, Surdopedagog, Oligofrenopedagog oraz Socjoterapeuta, Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych I i II Stopnia, Dyplomowany Trener Umiejętności Społecznych, Dyplomowany Terapeuta Rodzin, Dyplomowany Edukator i Terapeuta Osób z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu, Dyplomowany Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapii Pedagogicznej, Arteterapii, Certyfikowany Diagnosta i Terapeuta Metody Warnkego, Certyfikowany Terapeuta Terapii w Wirtualnej Rzeczywistości (VR), Certyfikowany Diagnosta i Terapeuta Metody Neuroflow ATS, Certyfikowany Diagnosta i Terapeuta Indywidualnego Treningu Słuchowego - ITS GoBrayn, Terapeuta Ręki I i II stopnia, Certyfikowany Diagnosta Funkcjonalny Widzenia, Ruchu Oczu, Nauczyciel Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej, Przyrody, Chemii
obszar pracy w poradni:
- diagnoza problemów dydaktyczno-wychowawczych uczniów na etapie edukacji wczesnoszkolnej i szkolnej
- diagnoza gotowości szkolnej
- orzecznictwo
- diagnostyka funkcji widzenia
- diagnostyka wyższych funkcji słuchowych
- diagnostyka i terapia EEG Biofeedback
- psychoedukacja rodziców i nauczycieli zwłaszcza w obszarze zaburzeń przetwarzania słuchowego (APD).
Anna Chrapusta pracuje jako pedagog i logopeda
dodatkowe kwalifikacje: studia podyplomowe z zakresu rewalidacji, terapii ręki I stopnia, certyfikowane szkolenie z zakresu diagnostyki dyskalkulii.
obszar pracy w poradni:
- diagnoza problemów dydaktyczno-wychowawczych uczniów na etapie edukacji, wczesnoszkolnej i szkolnej
- terapia pedagogiczna
- diagnostyka dyskalkulii
- orzecznictwo
- pomoc pedagogiczna w zakresie trudności z nauką, radzenia sobie ze stresem, regulacji emocji
- konsultacje w zakresie psychoedukacji rodziców i nauczycieli.
Anna Jaglewicz pracuje jako pedagog i logopeda
dodatkowe kwalifikacje: logopeda
obszar pracy w poradni:
- diagnoza i terapia dzieci z deficytami i opóźnieniami rozwojowymi 0-6 r. ż.
- przesiewowe badania logopedyczne dzieci w wieku przedszkolnym
- diagnoza i terapia pedagogiczna i logopedyczna dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
- orzecznictwo.
Katarzyna Kobylak pracuje jako pedagog
dodatkowe kwalifikacje: surdopedagog, oligofrenopedagog
obszar pracy w poradni:
- diagnoza trudności dydaktycznych wieku przedszkolnego i wczesnoszkolnego, w tym diagnoza dziecka słabosłyszącego
- ocena gotowości szkolnej
- orzecznictwo
- terapia indywidualna i grupowa dzieci z deficytem słuchu w ramach wczesne wspomagania
- terapia pedagogiczna dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym, w tym słabosłyszących,
- przesiewowe badania słuchu PBZ (Platformą Badań Zmysłów)
Małgorzata Miszczyk pracuje jako pedagog
dodatkowe kwalifikacje: oligofrenopedagog, terapeuta SI, trener TUS, anglista
obszar pracy w poradni:
- diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych wieku przedszkolnego i wczesnoszkolnego
- psychoterapia dzieci i młodzieży
- prowadzenie „Szkoły dla rodziców”
- terapia systemowa rodzin
- prowadzenie grupy wsparcia dla rodziców
- psychoedukacja i wsparcie psychoterapeutyczne dla rodziców dzieci ze spectrum autyzmu
- diagnoza gotowości szkolnej
- terapia pedagogiczna
- orzecznictwo
- prowadzenie zajęć integracyjnych oraz profilaktyka alkoholowa dla dzieci w szkołach.
Beata Poleszczuk pracuje jako pedagog
dodatkowe kwalifikacje: oligofrenopedagog, mediator, specjalista diagnozy klinicznej autyzmu ADOS-2, terapeuta poznawczy Instrumental Enrichment, terapia pedagogiczna, readaptacja niedostosowanych społecznie
obszar pracy w poradni:
- diagnoza dzieci z deficytami i opóźnieniami rozwojowymi w wieku 2-6 r. ż. (w tym spektrum autyzmu)
- diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych
- orzecznictwo
- wsparcie dzieci, młodzieży i ich rodziców w sytuacjach trudnych wychowawczo
- praca z dzieckiem przewlekle chorym i jego rodziną
- warsztaty dla nauczycieli i rodziców w zakresie pracy z dziećmi z problemami rozwojowymi, wychowawczymi oraz adaptacyjnym
- profilaktyka uzależnień w szkołach.
Weronika Sawicz pracuje jako pedagog, terapeuta EEG Biofeedback II stopnia
dodatkowe kwalifikacje: dyplomowany terapeuta specyficznych trudności edukacyjnych, dyplomowany terapeuta osób z całościowym zaburzeniem rozwojowym
obszar pracy w poradni:
- diagnoza problemów dydaktyczno-wychowawczych uczniów na etapie edukacji, wczesnoszkolnej i szkolnej
- terapia pedagogiczna
- diagnostyka dyskalkulii
- orzecznictwo
- pomoc pedagogiczna w zakresie trudności z nauką, radzenia sobie ze stresem, regulacji emocji
- konsultacje w zakresie psychoedukacji rodziców i nauczycieli
- diagnoza i terapia EEG Biofeedback.
Małgorzata Tarasiewicz-Fortuna pracuje jako pedagog
dodatkowe kwalifikacje: tyflopedagog
obszar pracy w poradni:
- diagnoza zaburzeń rozwoju psychoruchowego u dzieci w wieku przedszkolnym
- diagnoza pedagogiczna dzieci z trudnościami w uczeniu się w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
- diagnoza potencjałów i uzdolnień u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
- przesiewowe profilaktyczne badania pedagogiczne w przedszkolach
- diagnoza gotowości szkolnej
- indywidualna i grupowa terapia pedagogiczna wspomagająca rozwój dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
- terapia pedagogiczna dziecka słabowidzącego
- indywidualna i grupowa stymulacja myślenia twórczego u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
- psychoedukacja rodziców i opiekunów.
Ilona Zawiasa pracuje jako pedagog
dodatkowe kwalifikacje: doradca zawodowy, szkolny organizator rozwoju edukacji, zarządzanie w oświacie, komunikacja społeczna i public relations
obszar pracy w poradni:
- diagnoza problemów dydaktyczno-wychowawczych uczniów na etapie edukacji wczesnoszkolnej i szkolnej
- diagnoza gotowości szkolnej
- orzecznictwo
- prowadzenie zajęć zawodoznawczych w szkołach
- prowadzenie Otwartej Pracowni Edukacyjnej Pedagogów Szkolnych
- psychoedukacja rodziców i nauczycieli.
LOGOPEDZI
Dorota Włodarczyk pracuje jako logopeda
dodatkowe kwalifikacje: neurologopeda, oligofrenopedagog, trener Bioffedback
obszar pracy w poradni:
- przesiewowe badania logopedyczne dzieci w wieku przedszkolnym
- diagnoza i terapia logopedyczna
- przesiewowe badania słuchu PBZ (Platformą Badań Zmysłów)
- terapia indywidualna dzieci słabosłyszących w wieku przedszkolnym w ramach wczesnego wspomagania rozwoju,
- psychoedukacja rodziców i opiekunów.
Wioletta Barciś pracuje jako logopeda
dodatkowe kwalifikacje: neurologopedą, surdologopeda, terapeuta SI, dogoterapeuta
obszar pracy w poradni:
- przesiewowe badania logopedyczne dzieci w wieku przedszkolnym
- diagnoza i terapia logopedyczna dzieci oraz uczniów (w tym słabosłyszących i głuchych)
- przesiewowe badania słuchu PBZ (Platformą Badań Zmysłów)
- terapia SI
- dogoterapia
- organizacja i prowadzenie szkoleń otwartych dla rodziców i nauczycieli w przedszkolach i szkołach
- orzecznictwo
- porady dla rodziców, opiekunów i nauczycieli.
Edyta Jurzak-Kokotowska pracuje jako logopeda
dodatkowe kwalifikacje: neurologopeda
obszar pracy w poradni:
- przesiewowe badania logopedyczne dzieci w wieku przedszkolnym
- przesiewowe badania słuchu PBZ (Platformą Badań Zmysłów)
- diagnoza i terapia logopedyczna dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
- porady dla rodziców, opiekunów i nauczycieli
- terapia indywidualna i grupowa dzieci jąkających się.
Agnieszka Konieczko pracuje jako logopeda
dodatkowe kwalifikacje: neurologopeda, pedagog
obszar pracy w poradni:
- diagnoza i terapia dzieci z deficytami i opóźnieniami rozwojowymi 0-6 r. ż.
- przesiewowe badania logopedyczne dzieci w wieku przedszkolnym
- diagnoza i terapia logopedyczna dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
- orzecznictwo
- terapia wczesnej nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną
- wsparcie terapeutyczne dla dzieci i rodziców w zakresie wad słuchu oraz implantów ślimakowych.